Photobucket
Dream High
click on the dropdown menu to navigate through this blog

Photobucket
gosip-gosip sekejap
Wednesday, May 18, 2011 ★ 1:20 AM │ (5) comment here
salam.
selamat bercuti untuk korang bebudak u.huh.best giler kan cuti panjang ni. pebende jek yang korang buat.
haa..mesti ade yang merancang nak pegi umrah. jadik cikgu / ustaz/ ustazah. facilitator. tanam ANGGUR kat umah..kan3..tapi takpelah kan kalau tanam anggur pon dapatla jugak tolong2 mak ayah kat dapur tu, kemas umah. berbaloi jugakla mase takterbiar cenggitu je kan.

...........................

pekaba chat? sekarang musim panas kan. bayangkan cuaca pukul 10  lebihpagi je da mule terase terik "si lampu" yang besar diatas sane tu kan. mane yang antibodi lemah tu memang terpakse duk ulang alik ke klinik nak pereksa dengan doktor ek. apebolehbuat.  REDHA JE ye.

.......................

ape yang buat malu je ni? ecelly,,qaseh dan mungkin semua blogger takpuashati..sampai ase nak tumbukjelajulaju orang pakai jubah tapi mencuri. kau kenapa? da pemalas sangat nak koje ke. kalau ko sorang takpe. ni tidak ko pegi hangkut anak2 lelaki ko. siap bawak parang. sebbaek la polis berjaye menahan perampok tu kan ( perompak bahase dewanpustaka)hehehe.

........................

memang qaseh taksegan nak tulis kat sini yang kau memalukan imej orang yang berjubah hati baek. kau? baju da ok. badjet orang pikir ko takde mendatangkan masalah. tapi kau jadikan pakaian jubah tu untuk mengaburkan mate orang sekeliling. nape jubah jugak kau pilih. series bengang!!

.......................

jubah ni pakaian NABi JUNJUNGAN KITE ..qaseh hingat lagi mase belajar halaqah. semua berkaitan nabi terakhir kite. nabi muhammad s.a.w. memang pakaian hariannye jubah. merah kegemarannye. lagi satu nabi akan bercelak diwaktu hendak tidur. bukan tengah hari bute pakai. nak tahu kelebihannye. qaseh ingat ustaz cakap baek untuk mate. lepas bangun tidur. kite akan dapati mate kite akan lebih terang. sebab celak tadi dah membersihkan habuk2 yang telah masuk dalam mate kite sewaktu seharian kite berada di luar umah. see, kite fikir2kan..kekadang kite celak sebab nak cantek. tapi sebenanye waktu kite pakai tersilap. same2 ingatkan diri sendiri.

Labels:


OLDER POST | NEWER POST
Pieces Of Me
meet the big beauty boss


I am Cik Qaseh and this is my blog, it's mine.
In this very little space from the World Wide Web,
this could be the only place where in i can have my freedom to express myself,
rant whenever i wanted to.
Thanks !
my Facebook
my Blogspot Profile


Tagboard
leave your message here and i'll pay you a visit later


credit: cherubicain & cik Cahaya

gosip-gosip sekejap
Wednesday, May 18, 2011 ★ 1:20 AM │ (5) angels
salam.
selamat bercuti untuk korang bebudak u.huh.best giler kan cuti panjang ni. pebende jek yang korang buat.
haa..mesti ade yang merancang nak pegi umrah. jadik cikgu / ustaz/ ustazah. facilitator. tanam ANGGUR kat umah..kan3..tapi takpelah kan kalau tanam anggur pon dapatla jugak tolong2 mak ayah kat dapur tu, kemas umah. berbaloi jugakla mase takterbiar cenggitu je kan.

...........................

pekaba chat? sekarang musim panas kan. bayangkan cuaca pukul 10  lebihpagi je da mule terase terik "si lampu" yang besar diatas sane tu kan. mane yang antibodi lemah tu memang terpakse duk ulang alik ke klinik nak pereksa dengan doktor ek. apebolehbuat.  REDHA JE ye.

.......................

ape yang buat malu je ni? ecelly,,qaseh dan mungkin semua blogger takpuashati..sampai ase nak tumbukjelajulaju orang pakai jubah tapi mencuri. kau kenapa? da pemalas sangat nak koje ke. kalau ko sorang takpe. ni tidak ko pegi hangkut anak2 lelaki ko. siap bawak parang. sebbaek la polis berjaye menahan perampok tu kan ( perompak bahase dewanpustaka)hehehe.

........................

memang qaseh taksegan nak tulis kat sini yang kau memalukan imej orang yang berjubah hati baek. kau? baju da ok. badjet orang pikir ko takde mendatangkan masalah. tapi kau jadikan pakaian jubah tu untuk mengaburkan mate orang sekeliling. nape jubah jugak kau pilih. series bengang!!

.......................

jubah ni pakaian NABi JUNJUNGAN KITE ..qaseh hingat lagi mase belajar halaqah. semua berkaitan nabi terakhir kite. nabi muhammad s.a.w. memang pakaian hariannye jubah. merah kegemarannye. lagi satu nabi akan bercelak diwaktu hendak tidur. bukan tengah hari bute pakai. nak tahu kelebihannye. qaseh ingat ustaz cakap baek untuk mate. lepas bangun tidur. kite akan dapati mate kite akan lebih terang. sebab celak tadi dah membersihkan habuk2 yang telah masuk dalam mate kite sewaktu seharian kite berada di luar umah. see, kite fikir2kan..kekadang kite celak sebab nak cantek. tapi sebenanye waktu kite pakai tersilap. same2 ingatkan diri sendiri.

Labels:


Photobucket
OLDER POST | NEWER POST